інструкції|| Altezza Auto інструкції|| Altezza Auto
Отзывы
VIN запит
Ваше ім`я
Зворотній e-mail
Контактний телефон
VIN номер (см. техпаспорт)
Повідомлення
Щоб підібрати запчастини правильно, нерідко потрібні фірмові каталоги, певні знання і витрачений час. Знаючи про цю особливість, ми подбали, щоб Ви могли без зусиль і ризику підібрати і придбати необхідні Вам запчастини.

Як працює Vin-запит?
Заповніть форму. Візьміть до уваги, що від точності заповнення Вами запиту залежить якість і правильність підбору запчастин. Після відправки форми ми знайдемо запчастини які Вас цікавлять і повідомимо про ціни, наявності, і терміни дотсавки запчастин.

Де шукати Vin-номер і що це таке?
Vin-номер - це номер шасі (кузова, рами) автомобіля. Він містить точну інформацію про комплектацію автомобіля. Складається Vin-код з 17 символів. Знайти його можна на Свідоцтві про реєстрацію (Тех-паспорті).

Авторизация



Регистрация
Забыли пароль?
Курс валют
1 USD = 41.60000 грн.
1 EUR = 44.85000 грн.
Новини

27/08/2023

18 та 19 серпня магазин за адресою Бульвар Шевченка 51 працювати не буде. Свої замовлення можете залишати на сайті.



18/08/2023

18 та 19 серпня магазин за адресою Бульвар Шевченка 51 працювати не буде. Свої замовлення можете залишати на сайті.



28/05/2023

В нас нова адреса! Будемо раді бачити вас на бульварі Шевченка 51



16/11/2022

 

Ми відновили роботу у повному обсязі. Замовлення можете залишати на сайті, у вайбер або дзвонити за телефонами 0665505502 або 0977573577. Самовивозом товар можна забрати вул. Перемоги 22, а також замовити відправку Новою Поштою.


Як підібрати і замовити запчастини?

За номером запчастини
Якщо Ви вже знаєте номер запчастини, то купити запчастину в нашому інтернет магазині дуже просто. Введіть номер деталі, в поле для пошуку і натисніть кнопку "Пошук". В результаті ви отримаєте таблицю з результатами. Для зручності результати розділені на "Наявність" - безпосереднє наявність автозапчастин на нашому складі, "Україна" - наявність запчастин в Україні на складах наших партнерів, "Під замовлення" - запчастини на складах наших зарубіжних партнерів.
Вибирайте найбільш підходящу для Вас за ціною і термінами поставки запчастина і додавайте її в "Корзину". Сформувавши кошик, ви можете роздрукувати рахунок, змінити кількість, замовити все запчастини або тільки відмічені.

 

За допомогою каталогу
Підібрати номер запчастини, дізнатися ціну і наявність ви можете за допомогою нашого каталогу запчастин. Вибирайте поетапно характеристики автомобіля і групи запчастин. В результаті вам буде запропоновані результати наявності неоригінальних автозапчастин на наших складах. Зверніть увагу, що в даний момент в цьому розділі вам будуть запропоновані тільки неорігніальние запчастини. Для підбору оригінальних деталей звертайтеся до наших менеджерів.
 
Телефоном, e-mail
Ви можете зателефонувати або написати нам для замовлення запчастин. Повідомте дані про автомобіль а також побажання по підбору запчастин, а ми підберемо необхідну деталь і проінформуємо вас про ціни і терміни поставки деталей.
+38(066) 550-55-02 - viber
+38(097) 757-35-77
   
   
detalzp@gmail.com
VIN запит
Ще одним способом пошуку потрібних запчастин є "VIN запит" - запит по VIN коду Вашого автомобіля. Унікальність даного способу полягає в тому, що динячі, закладені в Vin коді, зберігають в собі вся інформацію про Ваш автомобіль в найдрібніших деталях, включаючи внутрішню і зовнішню обробку автомобіля. Наявність Vin номера гарантує точний підбір деталей, виключаючи ймовірність помилки.
Натисніть на кнопку "Відправити запит" у верхній частині екрану, відкриється форма для заповнення. Заповнивши всі дані правильно, ви збільшуєте шанси на швидкий, а найголовніше якісний пошук автозапчастин для Вашого автомобіля.
 

Як отримати товар?

 
 
Доставка по Україні
Наша компанія здійснює доставку автозапчастин в будь-яку точку України транспортними компаніями з отриманням товару в представництвах компаній-перевізників. Доставка запасних частин кур`єрськими службами є найбільш швидким і надійним способом доставки замовлень в Ваше місто. Для відправки запчастин зі складу день в день необхідно оформити замовлення до 16:00 поточного дня.
Оплата послуг з перевезення здійснюється клієнтом безпосередньо перевізнику при отриманні замовлення. Вантажі, що відправляються в регіони транспортними компаніями, як правило, не страхуються. Відповідальність за пошкодження товару транспортною компанією при транспортуванні несе перевізник. В цьому випадку всі претензії по пошкодженій вантажу клієнт має право виставляти перевізнику.
За погодженням з клієнтом, а також при перевезенні великогабаритних вантажів (капот, двері, скла, бампер, фари) ми можемо застрахувати вантаж у перевізника. В даному випадку оплата послуг страхування проводиться клієнтом при отриманні замовлення в представництвах транспортної компанії.
Терміни, вартість доставки, а також адреси відділень кур`єрських служб у Вашому місті можна дізнатися на сайтах компаній:

 

Після відправки товару ми повідомимо вам номер декларації і параметри доставки за допомогою СМС.

 

Як оплатити замовлення?


Оплата готівкою в офісі

Оплатити замовлення можна в нашому офісі, розташованому за адресою м Запоріжжя вул. Яценко 16-б.

 

 

 

 

Переказ на картковий рахунок

Грошовий переказ на картковий рахунок ще один з доступних способів оплати автозапчастин. Цей спосіб оплати найбільш часто використовується при замовленнях деталей клієнтами з інших міст, коли покупець не може передати гроші безпосередньо представнику нашої компанії.

 

 

Поповнити дану карту ви можете в будь-якому відділенні, терміналі самообслуговування ПриватБанку або системі «Приват-24» без нарахування комісії.
Оплата замовленого товару здійснюється після узгодження з менеджером найменування, кількості, терміну та способу доставки.
Звертаємо Вашу увагу на те, що певні групи запчастин вимагають часткової або повної передоплати (запчастини з терміном постаки від 5 днів, габаритні деталі, пр.). Якщо хоча б одна деталь з вашого замовлення потрапляє під ці вимоги, менеджер Вам про це обов'язково повідомить.
У разі якщо замовлення потребує передоплаті, він не буде запущений в роботу до моменту надходження грошових коштів. Оплативши послугу, клієнту необхідно повідомити про оплату, вказавши точну суму платежу, одним із способів:
  • Скористатися функцією «Повідомити про оплату» в меню «Баланс» у Вашому особистому кабінеті;
  • Зателефонувати нам по телефону;
  • Надіслати повідомлення на електронну пошту.
Зворотня доставка
Оплата товару проводиться в момент його отримання у відділенні кур`єрської служби. Вартість доставки ви можете дізнатися на сайтах автотранспортних компаній:
Слід зауважити, що не у всіх перевізників є послуга «Накладений платіж», тому, при виборі даного виду оплати, Вам необхідно узгодити перевізника з нашим менеджером.
За погодженням з клієнтом, запчастини перевозяться кур'єрською службою можуть бути застраховані. Послуги страховки оплачує клієнт при отримання товару.
 

Як повернути запчастини?

Поверненню підлягають некондиційні деталі, помилково підібрані нашим менеджером, невірні оригінальні заміни. Грошові кошти за цими позиціями підлягають поверненню в повному розмірі.
У виняткових випадках до повернення можуть прийматися товари помилково підібрані клієнтом, в цьому випадку умови повернення грошових коштів по кожній деталі необхідно погоджувати з менеджером.
Поверненню не підлягають деталі зі слідами монтажу, пошкоджена упаковка або сама запчастина. Деталі електрогрупи не підлягають поверненню.